Mauritius here we come! - Reisverslag uit Houten, Nederland van Frank & Esther - WaarBenJij.nu Mauritius here we come! - Reisverslag uit Houten, Nederland van Frank & Esther - WaarBenJij.nu

Mauritius here we come!

Door: Frank en Esther

Blijf op de hoogte en volg Frank & Esther

28 April 2019 | Nederland, Houten

Vanavond vieren we het feit dat we al 9 dagen getrouwd zijn! Je kan maar beter genieten van de mooie dingen en 'vieren' dat het weer een mooie en fijne dag was. Want ja onze honeymoon is natuurlijk al heerlijk aan de gang. Hetzij op een andere plek, maar daarom niet minder mooi!

Een heel kort verslag van onze eerste week als man en vrouw (!!). De week begon met heerlijk weer en dat was genieten. Lekker fietsen, lekker op het terras, lekker uit eten, lekker op het balkon, lekker bbq'en met de gekregen Cobb van de collega's van Frank, lekker cachen en weer mooie plekjes ontdekken in Nederland.

Morgen vliegen we naar onze nieuwe bestemming.... MAURITIUS!! Tweede Paasdag stond in het teken van een nieuwe reis regelen. We gingen allerlei opties af, waaronder een nieuwe privéreis via Fox. Uiteindelijk zoeken we één bestemming en de rust & ontspanning op. We boeken een nieuwe reis naar Mauritius! De reis heeft een ander karakter, want we zullen verblijven op één plek, maar we zijn wel voornemens om het hele eiland te ontdekken. Het resort zal zorgen voor de mogelijkheid tot ontspanning en onbezorgdheid, maar ook zij bieden genoeg activiteiten aan die wij met veel plezier zullen doen.

Mauritius, we hebben er zin in! Morgen vertrekken we vanaf Schiphol en dinsdag zullen we je in de morgen begroeten. Met een paar blogjes zullen we jullie natuurlijk wel nog wat vertellen over ons avontuur op Mauritius. Verder gaan we gewoon weer door met genieten, want dat doen we volop!!

• 28 April 2019 - 20:32

Jan Sr.:

Lieve kinderen, op de 'andere' blog had ik al een bericht geplaatst en daarna zag ik dat déze nieuwe plek er is. Dus ook hier dan: Heel veel plezier, en een veilige reis zowel heen als terug, Liefs, PP & MM

• 28 April 2019 - 20:40

Jan Sr.:

NB de tijd vermeldt 20:32 ........maar het was 00:25 uur ( reeds de 29e)
    Welterusten dus !

Clara:

Heel veel plezier !!

• 29 April 2019 - 03:37

Jans:

Lekker.....verder met vieren. Heel veel plezier xxx

• 29 April 2019 - 03:51

Anne Marie:

Yes! Goede reis en heel veel plezier! Benieuwd naar jullie belevenissen. Geniet er van. Kus

• 29 April 2019 - 04:10

Rob:

Geniet ervan! Kus

• 29 April 2019 - 05:58

Martijn:

Veel plezier! Ik zie al jaloersmakende foto's van Mauritius ;)