Goed aangekomen - Reisverslag uit Mauritius, Mauritius van Frank & Esther - WaarBenJij.nu Goed aangekomen - Reisverslag uit Mauritius, Mauritius van Frank & Esther - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank & Esther

01 Mei 2019 | Mauritius, Mauritius

Gisteren zijn we goed en veilig aangekomen in Mauritius. Vlucht verliep prima, zonder problemen. Met een shuttle-service zijn we naar het hotel gebracht. Alles verloopt super ontspannen en de mensen zijn erg vriendelijk. Op aangeven dat ik de shuttlebusvoucher alleen digitaal heb, krijg ik een emailadres en het verzoek het in het hotel te mailen; "Don't do it now, or worry about it, you're on holiday!"

Het weer is prachtig en de zonkracht, zo dicht bij de evenaar, is erg goed te voelen (jaa, we smeren ons in...). Verder vooral rustig aan gedaan, op het terras gezeten, langs het strand gelopen en het resort verkend.

Vandaag gaan we richting Flic en Flac, kijken wat we daar kunnen beleven en hoe ver het lopen is, en de rest van de week een beetje inplannen.

• 01 Mei 2019 - 05:52

Anne Marie:

Foto's zijn prachtig, Floris vond ze ook mooi! Geniet en relax!

• 01 Mei 2019 - 06:23

Rob:

Klinkt inderdaad lekker ontspannen, goed!

• 01 Mei 2019 - 10:15

Jan Sr.:

Lieve Frank & Esther, goed van jullie te horen. Genieten daar! Mooie foto's, vooral die zonsondergang.
    Zelfde zon, maar toch anders dan in Scheveningen ;-)

Tags: Mauritius;